Sila kenalpasti masalah anda terbih dahulu sebelum menghubungi nombor yang sepatutnya.
Sila save semua nombor-nombor ini untuk kemudahan anda di masa hadapan.
Syarikat ToneExcel
Tel : 03=2780 3868
Waktu Operasi : 9pg -12 malam. Setiap hari termasuk hari cuti.
Oleh sebab ramai yan call, biasanya agak lama menunggu. waktu malam biasanya agak mudah untuk dapat.
Pilihan lain, boleh email kepada care@tonegroup.net
Masalah berkaitan dengan:
- simkad tidak boleh digunakan
- status keahlian
- simkad dah expired atau belum
- kegagalan port in
- lupa password website mahu reset semula.
- status port in @ kekalkan nombor lama
HQ Tone Excel :
Sila hubungi pihak HQ jika masalah anda berkaitan tentang komisyen dan bonus
Tel: 010-5000 969 atau 010 5333969
Fax: 03-90540278
Email: hq.care@tonegroup.net
Waktu Bekerja: Isnin hingg Jumaat Jam: 9 pg – 6 ptg
Alamat: B-2-8 & B-3-8, Jalan 3/149/E, Taman Sri Indah,cBangunan Endah Promenade,cBandar Baru Sri Petaling, 57000 Sri Petaling, Kuala Lumpur.
Telco Tunetalk
Tel: 13100 atau 03-2772 0000Live chat : http://www.tunetalk.com/my/Customerservice/livechat
Waktu Bekerja: Isnin hingga Jumaat ; Jam: 8pg – 10 mlm
Digalakkan guna cara live chat sebab FREE dan ada bukti perbualan. Boleh screeƱ shot perbualan atau email kepada kita transkripnya. Mudah untuk rujukan di masa depan.
Masalah berkaitan dengan :
- PUK number
- kelayakkan insurance
- Redeem point tune talk
- Masalah teknikal tentang line , internet
- Masalah penukaran nombor di selfcare
- Semak status port in (kekal nombor lama)
- kredit atau points tak masuk
di http://www.tunetalk.com/my/Customerservice/faq
Data Entry Center :
Email: toneexceldotbiz2@gmail.comNo untuk hantar SMS pendaftaran adalah 014-705 7769
No untuk bercakap dengan DEC adalah:
01115081515
01115091515
01115121515
01115131515
01115141515
Waktu menghubungi DEC:
Setiap Hari. 10 pagi – 11 malam
Waktu hantar SMS pendaftaran: Bila-bila masa sahaja.
Selepas 1 jam, sekiranya anda tidak dapat reply SMS, anda boleh menghubungi DEC untuk check status pendaftaran anda.
Junior Center (JC) , Service Center (SC), Branch
Anda boleh berhubung dengan pihak jc,sc dan branch anda untuk rujukan.Berkenaan:
1. Pembelian Stok simkad
2. Pembetulan pendaftaran seperti tersalah IC.
3. Kehilangan SIMKAD dan penggantian.
4. Menggantikan SIMKAD yang telah digunakan oleh orang lain.
Sila rujuk di sini untuk senarai berdekatan anda,
Branch - http://www.tonegroup.net:8080/toneexcel/branch-office.php
SC - http://www.tonegroup.net:8080/toneexcel/service-centres.php
JC - http://www.tonegroup.net:8080/toneexcel/junior-centres.php
0 comments:
Post a Comment